Volgers

donderdag 24 februari 2011

envelop

Tussen alle drukke werkzaamheden heb ik deze week toch nog even tijd gevonden om dit kado-envelopje te maken.
Het is een stempel van CC Design (ingekleurd met potloden) en het papier is van Makin memories 5th avenue
Met de cuttlebug heb ik 2 cirkels uitgestanst en deze half over elkaar heen geplakt. Vervolgens een aantal bloemen erop geplakt (Marianne Design LR 0142)


In het envelopje passen precies wat stempelafdrukjes op correspondentiepapier van de Hema. Ik had dit envelopje eigenlijk gemaakt voor mijn  nichtje. Zij is a.s. zaterdag jarig en wilde graag wat stempelafdrukjes van Penny Black. Deze stempels heb ik helaas niet zelf, maar via Marktplaats had ik ze voor haar gevonden. Alleen toen ik ze vandaag in de bus kreeg bleken de correspondentiekaartjes van de Bruna net iets groter te zijn. Dus helaas passen die er niet in.....

Met dit envelopje wil ik graag mee doen met de volgende challenges:

Anyone for Anya : not a card
Dutch card lovers: Maak een envelop

10 opmerkingen:

  1. Een schatje Aartje, daar zal je nichtje blij mee zijn. Reuzeleuk dat je met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een leuk idee Aartje! En als ze niet passen snijd je toch een reepje van de zijkantjes af:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk papier heb je gebruikt. Weer een ideetje opgedaan, die bloemetjes vind ik ook erg leuk.

    Groetjes
    Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig flopje!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A gorgeous project. Love your colouring and the flowers look great! Thanks for joining in the fun this week at Anyone for Anya. Susan xxox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattig vlopje hoor bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Aartje, wat een leuke envelop heb je gemaakt.
    Leuk idee om er stempelafdrukjes erin te doen , misschien als je een klein stukje eraf kan snijden dat ze dan passen.
    Prettig Weekend, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie uitwerking leuk gedaan

    bedankt voor het meedoen met dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi aartje wat een leuk envelopje :) Daar zal je nichtje heel blij mee zijn!! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment