Volgers

maandag 7 november 2011

Voetbal

Hallo allemaal,

Hebben jullie dat ook wel eens dat je een verkeerde (verjaardags)datum in je hoofd hebt. Ik wilde graag een kaart maken voor de verjaardag van Mieke.  Zij was jarig op 3 november en haar zoon op 8 november
Maar ik had haar candy op mijn blog staan met als datum 8 november. Dus enorm schrikken toen ik woensdag  bij een medeblogger las dat Mieke de volgende dag al  jarig was. Stress alom. Want ik vond het leuk om naast de kaart voor Mieke er ook 1 voor haar zoon Thijs te maken. Want ik denk dat hij het ook wel leuk vind om kaarten te krijgen en als je moeder er dan heel veel krijgt en jij niet dat is natuurlijk niet leuk.

Dus ik afgelopen woensdag nog als een speer aan de slag voor de kaart van Thijs (jongenskaarten zitten niet zo in de voorraad...) Thijs werd 5 en bij het Ned. Kaartenuitdagingen blog was de opdracht maak een kaart met het cijfer 5. Dus ik heb de sketch hiervoor gebruikt. Ik heb heel veel voetballetjes geprint en deze uitgeknipt (volgens mij 42 stuks, leuk werkje als je eigenlijk geen tijd hebt) en deze als een rand om de kaart gemaakt. Ook nog op de computer een tekst voor Thijs gemaakt. De stempel is soccer Edwin van Magnolia.


Ik heb inmiddels van Mieke begrepen dat Thijs erg blij was met zijn kaart en er trots mee rond loopt.

Ik wil deze kaart inzenden voor de volgende challenge
NKU: gebruik de sketch en plaats een 5 op de kaart
Kreatieve Stempelfreunde: Oranje - bruin
papertake weekly: anything goes
Just Magnolia: anything goes
CES Challenge blog: song or film (the dutch movie All Stars about footbalplayers)
Stampavie and more: anything goes

Groeten,

Aartje

29 opmerkingen:

  1. hoi aartje
    een erg leuke/mooie jongenskaart en terecht dat hij apetrots hier mee is!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is attent van je zeg! En het is ook nog een super leuke kaart! Ik kan me voorstellen dat hij er trots mee rondloopt.
    EN knap hoor, als je eigenlijk gen tijd hebt e toch tijd voor maakt om 42 voetballen te knippen...

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk bedacht . . zo met die voetballen rondom het kaartje . . . succes met de uitdaging

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig kaartje, heel origineel met de voetballen langs het randje!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Aartje,

    Tjee wat een leuke kaart. En pfff 42 voetballetjes uitknippen dat is mij toch een klus en dan nog opplakken.
    Maar het resultaat is helemaal geweldig. Ik ga het onthouden en zeker ook een keer gebruiken.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie rand er omheen zeg! leuk , hele mooie kaart.
    Bedankt voor je deelname en succes met de wedstrijd.
    Groeten Judith
    www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke jongenskaart Aartje.
    Leuk zo met die voetballen als kader.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Aartje, wat leuk zeg!! Dit kaartje is super leuk geworden en daar zal Thijs zeker blij mee zijn. Ik heb Mieke wel een kaartje gestuurd, maar dit wist ik niet... Ik lees ook niet altijd alles dus ik mis nogal eens wat hihi! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje! En wat een berg werk om al die voetballen uit te knippen, maar het resultaat is daardoor wel super geworden! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé dat ziet er super gezellig uit. En wat een werk al die voetballen knippen. Erg leuk geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is toevallig, ik heb ook een kaartje voor Thijs gemaakt met dezelfde schets, grappig!!! Mooi kaartje en wat leuk al de voeballen als rand, wel veel werk maar een heel mooi effect! Woensdag staat mijn kaartje voor Thijs op het blog.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf!!! Zal het idee van de voetballen onthouden, leuk!
    groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuk kaartje!! Doe voetbalrand is erg origineel!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje.
    heb die stempel ook gebruikt.
    Veel succes met de wedstrijd en bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Aartje,
    Geen tijd hebben en dan 42 voetballen uitknippen en op de valreep nog een SUPER MOOIE kinderkaart maken.....het is je dan toch maar MOOI gelukt.....SUPER ☺☺☺☺☺☺ (nee, geen 42).
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee met die voetballetjes! Erg leuke kaart dit!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een stoere kaart, geweldig al die voetballen als rand, leuk bedacht.

    Gezellig en leuk dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Aartje,

    wat een onzettend leuke kaart is dat geworden... Leuk bedacht ook die rand met voetballen. Geweldig ! Ga ik onthouden (denk ik ;-)) En dat vergissen: komt bij zeer bekend voor en dat gebeurd niet alleen met verjaardagen !

    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lief dat je ook aan Thijs hebt gedacht en wat leuk, die voetbalrand.
    Veel succes met je deelname aan de wedstrijd van de Nederlandse Kaarten Uitdaging!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey, wat heb je een leuk kaartje gemaakt. Mooi ingekleurd en vrolijke kleuren!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi en sportief kaartje!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van de Nederlandse Kaartenuitdagingen.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fab boy card, what a great design! Thanks for playing along with us at CES Challenges this week, Juliexx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is a cute card for a boy. Fantastic work.
    Thanks for joining us at the creative stamp friends.
    xx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi!
    It is a really great card you have made. Edwin is so cute and the football boarder is fab!

    Thanks for joining our Orange/Brown challenge at Kreative Stempelfreunde/Creative Stamp Friends :)
    Hugs, Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer een hele leuke kaart daar zal Thijs vast heel erg blij mee zijn geweest.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi aartje
    een erg leuke/mooie jongenskaart geworden en
    Mooi ingekleurd en vrolijke kleuren!

    Groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment