Volgers

maandag 26 augustus 2013

De mooiste tijd van het jaar

Hallo allemaal,

Wow, wat hebben jullie me weer verwend met enthousiaste reacties op mijn vorige kaart. Zo leuk om te lezen.

Hoewel ik nog lekker zomervakantie heb, nu maar weer eens een kerstkaartje. Veel mensen vinden de kersttijd de mooiste tijd van het jaar. Ik geloof dat ik zelf meer van het frisse groene voorjaar houd.



Onlangs heb ik met mijn zus Joke weer eens wat papier geruild we doen dat wel vaker als we allebei weer eens een nieuwe paperpad hebben. Vaak zitten de vellen daar 2 of 3 keer in en dan wisselen we dus wat uit met elkaar. Zo ook met dit papier. Joke had dit mooie kerstpapier gekocht en daar heb ik een aantal velletjes van gekregen. Het papier is van Joy!Crafts. De stempel is van magnolia en komt uit de sweet Christmas collectie van 2011. Tekststempel is van de Action.

Verder heb ik gebruikt: creatablesvan Marianne Design (klok en sneeuwster) en een stans van Joy!Crafts. Ik had onlangs de challenge bij Hobbyhome gewonnen en daar mocht ik iets uitzoeken uit de webshop en dat is deze mooie stans van Joy!Crafts geworden. De sketch is van CCWS. Het kaartje is niet helemaal geworden zoals ik voor ogen had, maar dat hebben we allemaal wel eens denk ik.
Zoals altijd weer gekleurd met spectrum noir markers. Voor wie deze markers niet kent: het zijn alcoholmarkers vergelijkbaar met copics, maar dan veel goedkoper. Kijk maar eens in de shop van bijv. 123scrapping. Je kunt ze ook prima combineren met copics. Ik heb in ieder geval voor mijn verjaardag op 12 september  weer een aantal kleurtjes op mijn verlanglijstje staan.
Gebruikte kleuren:
Huid: FS2,3 TN2 en PP1
Trui en sokken: TB2 en IB2
Broek en muts: GG1 en 2, IG5

Ik stuur deze kaart in voor de volgende challenges
Creatieve zebra

fijne dag allemaal.

Groetjes Aartje

27 opmerkingen:

  1. Leuk dat ruilen met Joke en het resultaat is een schattig blauw kaartje!
    Kaarsjes aan, gordijnen dicht heeft wel iets maar geef mij ook maar april tot oktober Aartje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van ruilen komt.....dit MOOIE kerstkaartje te voorschijn.
    Ieder jaargetijde heeft z'n MOOIE kanten.....als het maar niet regent ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. handig zo'n freubelzus in de buurt, dan kun je leuk met elkaar ruilen maar misschien ook samen aan de freubel. Je kaartje is in ieder geval weer een prachtige geworden, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geef mij maar de warme gekleurde zomer. Maar het is wel een mooi winters kerstkaartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Aartje!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind je kaartje helemaal top hoor Aartje! Bedankt voor je deelname aan onze TFM Christmas Challenge - Stiksels op je kaart en aan onze sketch van Christmas Challenges with sketches. Succes! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat heb je weer een schitterend kerstkaartje gemaakt Aartje, ik vind hem supermooi. Wat een super idee om zo papier te ruilen, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje Aartje! Ik moet er ook maar eens aan beginnen...
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is wel weer heel erg leuk zus en die kleur blauw heb je echt goed gekregen. Had ik deze kleuren nou ook dan hoef ik ze misschien toch niet te kopen. Ga zo eens even in mijn doosje kijken. Weet je wat ik ook nog zou willen kopen op de beurs? Zo'n Go-Kreate mal, net iets vor jou om even te zoeken waar dit het goedkoopste is. Ik ben trouwens ook bezig met dat bruine papier van jou. Wel even heel anders hè.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart in die blauwtinten,goed gedaan,past allemaal heel goed bij elkaar,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart Aartje..en leuk dat ruilen van papier, er zit vaak toch genoeg in die paperpads en zo heb je telkenswat anders..

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart is het geworden en bedankt voor de tip voor mijn jurk kaartje dat die in een challenge mee kon doen. Wat een leuk challenge blog was dat, die kende ik nog niet
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om samen wat papiertjes te ruilen, kan je lekker vaak afwisselen. Prachtig kerstkaartje in blauwtinten, moet er ook maar eens aan beginnen.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi!
    Beautiful Card! I love that you have made it blue and not green or red. Cute Tilda too! Thanks for joining us at Tildas Town,
    Hugs Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Aartje,
    Bedankt dat je deze leuke stempelset op je blog heb willen zetten. Ik ga hem verloten als ik er 20 mensen voor heb die meedoen.
    Jij een fijne vakantie gehad? Ik ben ook meer een voorjaarsmens dan een kerstmens. Komt misschien, omdat wij geen kinderen hebben en dus helaas ook geen kleinkinderen en beide ouders overleden zijn. Je kaartje vind ik een leuk modelletje en ja die klok heb ik ook nog steeds. Goed ingekleurd zeg. Ik denk dat ik het kleuren een beetje verleerd ben. Succes met je andere kerstkaartjes. Wij van Stampin-Up ruilen ook regelmatig design papier.
    Gezellige groetjes weer van Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vergat te zeggen dat creatieve mensen die stempel kunnen winnen!! Dat weet jij??

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Aartje,
    wat een enige kaart heb je gemaakt! En natuurlijk heel slim om papier te ruilen als er meer blaadjes in een blokje zitten.
    Het kleuren gaat je goed af. Leuk dat je dan weer nieuwe kleuren voor je verjaardag kunt vragen....nu maar hopen dat je ze ook krijgt ;-))
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a darling card - love the colours - thanks for entering my CHNC challenge 139 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for August - I'd love to see it there too. x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a gorgeous card Aartje! Love the blue colour and dies.

    Thanks for joining us at Tilda's Town for Christmas challenge this week

    Hugs
    Cinzia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fabulous...! Lovely blue christmas color... Thank you for joining us at Tilda's Town Challenge.
    Hugs, shien shien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Such a beautiful card! I love the soft colours you have used and your Tilda is adorable! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Aartje, heel leuk kerstkaartje. Ik vind kerstkaarten altijd wel erg leuk om te maken, maar idd., het voorjaar heeft ook wat. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Aartje,
    ben je gaan volgen hoor. Zoveel moois te zien hier!! Dan hoef ik dat niet meer te missen.
    Misschien ook eens zin om bij mij te komen kijken? Zou ik erg leuk vinden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heey aartje,

    een prachtige kerstkaart is het geworden!!!mooie kleurtjes en leuke details.

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Aartje,bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment