Volgers

woensdag 26 februari 2014

Stijl!

Hallo allemaal,

Dank jullie wel voor de enthousiaste reacties op mijn kerstbomenkaartje. Vandaag weer iets heel anders. Mijn nichtje Alinda wordt vandaag 17 jaar. En zoals elk meisje van deze leeftijd houd ze van shoppen, mooie kleren en schoenen. Dus de nieuwe creatables van Marianne Design zijn uitermate geschikt voor een kaart voor haar.



Wat heb ik gebruikt:
Creatables MD mannequin en pump
Collectable MD tabjes +stempel
TekstStempels Marianne design
Stans van Crealies
Pareltjes
Zwarte kanten stof
Papier van Black and gold Forever friends
Kant
Knoopje
Papieren bloem met brad van de Xenos
Naaimachine om door te stikken.

Ik stuurd eze kaart in voor de volgende challenges:

http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2014/02/kic-challenge-27-alles-mag.html

De kaart is inmiddels onderweg naar Alinda en ik ben heel benieuwd wat ze ervan vindt.
Ik houd het verder kort want ik ben echt snipverkouden en mijn hoofd voelt het ene moment
aan alsof het gevuld is met watten en het volgende moment met iets heel zwaars.

Groeten, Aartje

29 opmerkingen:

  1. ha die zus, we zaten wel helemaal op één lijn met de kaart voor Alinda. Ook ik maakte natuurlijk voor haar een kaart met deze mallen. Wel helemaal in andere kleuren. Zal hem ook snel eens laten zien. Ik geloof niet dat hij bij het stapeltje kaartjes van vandaag zit. Ben benieuwd wat ze ervan vindt. Ik vind hem super hoor. Ik vind deze mallen dan ook zoooo super voor deze meidekaarten. Echt top hoor.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Aartje. Die stansen zijn geweldig. Jullie zitten nog zat in die leeftijdsgroep. Ik heb er nog eentje, de jongste kleindochter van 14. Maar het is en blijft een superkaart. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kerstboomkaart was dan ook een plaatje! Deze mag er ook zijn, heel mooi met de fashionista details! Beterschap, ik begin net weer een beetje bij te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jongedames van 17 jaar houden idd van shoppen en dit kaartje past perfect daarbij! Geweldig die pumps! Enne beterschap!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super kaart voor een nicht van 17 Aartje!!! Niet ziek worden hoor!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart en die schoenen zijn geweldig hè....zo leuk om te gebruiken.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart heb je voor je nicht gemaakt Aartje, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat klinkt niet goed Aartje! Een lange nacht maken....De kaart voor Alinda vind ik erg leuk! Ze is vast en zeker druk met haar school, want ze is er weinig meer op het blog. Je hebt helemaal gelijk dat meiden van dei leeftijd van shoppen en mode houden, dus dit kaartje zal vast en zeker in de smaak vallen....
    Groetjes en beterschap!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woww geweldige kaart en beetje barok stijl , hij is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaart heeft zeker stijl! Geweldig die parelketting en die hoge hakken.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuke kleurencombinatie zo! Echt een perfecte kaart voor een meisje die van shoppen houdt!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Aartje wat eden leuke kaart. Heel leuk met de pumps. Leuk voor een jongedame van 17 jaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben even langs al je berichtjes aan het scrollen en zie zoveel moois!!
    Complimenten hoor. Ook deze kaart is prachtig geslaagd voor een tiener.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A beautiful card, Lovely colours. perfect for our Top Tip Tuesday stitching challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooi kaartje. Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    Liefs, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. helemaal leuk dat kanten rokje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een super meidenkaart. :) Heel leuk gedaan met die kleding en schoenen.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie outfit , leuk kaartje.
    Bedankt voor je bijdrage bij knutsels en kadootjes.

    Groetjes Antoinette
    http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke meiden kaart ,mooi gedaan
    Bedankt voor je deelname aan Dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg leuk hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thanks for sharing with us at CMM. Your card is very detailed and I can see how much work you put into it. I hope the recipient is thrilled.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart en leuk dat je meedoet met de challenge van kic

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zal de kaart vast heel mooi vinden!!
    Goed gelukt weer!
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous vintage card. Love the dressy diecuts and details with the stitches and lace. Thanks for playing at Top Tip Tuesday and good luck. Hope to see you back tuesday for another challenge. Bettina DT Member at Top Tip Tuesday xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A great card for a young girl and I love the colour scheme. Thanks for playing along at Cuttlebug Mania this time x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Absolutely beautiful. I love the lace wrapped round the dress form die. Thank you for joining in with our Let's Feel It challenge at Cuttlebug Mania x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment