Volgers

zaterdag 19 september 2015

Filmavond

Hallo bloglezers,

Allereerst dank jullie wel voor de eerlijke reacties op mijn olifantjes kaart. Fijn dat jullie daar echt je mening over wilde geven. In het meeste kon ik me wel vinden en ik ben dan ook van plan om nog z'n kaartje te maken, maar dan met jullie tips erbij.

Afgelopen week mocht ik weer een jaartje ouder worden Ik kreeg een prachtige kaart van Trijntje en Angela. Nogmaals dank daarvoor!
Ik ben verwend met een prachtige doos Faber Castell Polychromos potloden en daar is onderstaande afbeelding dan ook mee ingekleurd. Iedere week heb ik een kleuravond met Angela en Lydia en ik leer enorm veel van hen. Zoals bijvoorbeeld hoe ik bij onderstaande digi de haren in moest kleuren.



Deze kaart heb ik gemaakt voor het Craftliners blog. Daar kun je ook lezen hoe ik deze kaart gemaakt heb.

Voor de liefhebbers de gebruikte kleuren Faber Castells:
Huid: 132, 189, 190
Lippen: 223
Haar: 199, 177, 178, 183
Kleding: 140, 151, 247, 157, 131, 118, 263
Schoenen: 272, 274, 175
Popcorn: 183

Denken jullie nog aan onze challenge van deze maand op het Craftliners blog: de opdracht is deze keer BINGO


Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenges:


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren vandaag en vindt het leuk als je een reactie achterlaat. Zelf ben ik helaas weer enorm achter met het achterlaten van reacties. Ik werk op dit moment 4 dagen in de week en dat kost toch een hoop tijd en energie. 


21 opmerkingen:

  1. hoi aartje
    je kaart is reuze leuk en geslaagd en ook nog van harte met je verjaardag en gaaf dat je zo mooie doos potloden heb gehad dus nu extra ervan genieten
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een schitterend kaartje. Mooie frisse kleuren en dat haar heb je zeker super mooi ingekleurd. Complimenten hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd Aartje. Mooi cadeau heb je gehad en de avondjes oefenen met inkleuren leggen je geen windeieren want Bestie is prachtig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi aartje. Ik was je niet vergeten. Het is toch leuk om een kaart voor je verjaardag te krijgen! En dan nog zelfgemaakt. Deze kaart die jij hebt gemaakt is ook erg leuk. Mooie frisse kleuren. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Aartje, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Gezellig zo samen aan de freubelweb en als je dan ook nog van elkaar kan leren is het dubbel leuk. Schattig kaartje heb je gemaakt en de haren zien er prachtig uit, veel plezier van je mooie potloden, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Aartje.

    Alsnog gefeliciteerd!!
    Je kaartje ziet er super mooi uit.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en zo te lezen heb je mooie kaartjes en ook een mooi cadeautje gekregen...een schitterend kaartje en zeker die leuke digi heb je heel mooi ingekleurd...wat fijn dat je zo mooi leert kleuren ...het haar is prachtig ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje en je hebt je cadeau goed gebruikt, het plaatjes is erg mooi gekleurd. Bedankt voor je deelname bij Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Aartje,
    Wat een ontzettend leuke kaart is dit. Ik zag hem al bij Craftliners, maar hij is super. Mooie kleuren en de details zijn super. Het afdrukje is ook gaaf.
    En nog gefeliciteerd, ik zag het veel te laat...stom he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart !
    En natuurlijk een felicitatie !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaart heb je gemaakt Aartje

    gr karin en

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is a soo beautiful card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
    Welcome again and Good Luck!
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  14. And Thanks for joining us at My Besties International Challenge.
    Welcome again and Good Luck!Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kleurrijke kaart. Wat ben je verwent zeg...zelf heb ik ook Faber Castell potloden en leer het via youtube. Dus super dat je het van anderen kunt leren bij je in de buurt.
    Ik werk zelf ook 4 dagen dus weet precies hoe het is...blij dat je de tijd hebt genomen om bij mij een reactie achter te laten.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a beautiful card and I love the colouring! Thank you for joining in with the 'It Takes Two' challenge at Crafty Creations. Mia - DT Member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allereerst natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag! Gaaf dat je zo'n mooie doos kleurpotloden hebt gekregen. En wat leuk dat je tijdens de wekelijkse kleuravond zo veel van de anderen leert. Kleuren is echt een kunst, ik vind het moeilijk! Jouw kaartje is hartstikke leuk geworden. De haren zijn echt goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Aartje.... je kleurwerk is toppie!! Snelle leerling ben je!!!
    Je kaart is prachtig afgewerkt met die sterren en filmstrips... moet ik toch maar een keertje van je lenen *grijns*!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card! Thanks for playing with us at Craft Your Passion#279.Good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een mooi kaartje! Ik vind dit zo'n leuk stempeltje ook, prachtig gedaan met deze sprekende kleuren!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooi haar heeft dat dametje, er zit echt diepte in

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment