Volgers

woensdag 14 februari 2018

Vandaag is rood

Hallo allemaal,

Enige tijd geleden vroeg mijn Dt collega Lydia of ik wat hotfoil afdrukken wilde. Ze had op een aantal beurzen gedemonstreerd en had natuurlijk heel veel voorbeelden gemaakt.
 
Ik nam een stapeltje mee naar huis en toen ik daar de afgelopen dagen in zat te kijken kwam ik een afdruk van deze prachtige bloem tegen.
Daar kon ik wel iets mee, vervolgens bijpassend papier gaan zoeken en tot mijn verbazing vond ik in een paperpad van Echo Park met ongeveer hetzelfde  bloemmotief. De keuze was toen snel gemaakt.

Ik begon met een basiskaart van 15x15 cm
Hierop een vel designpapier van 14,5 x14,5 cm.
Van een ander vel designpapier sneed ik   en een strook van 3,5 cm. Dit matte ik allebei op wit cardstock.
De bloem sneed ik uit met een ovaal van Aurelie.
Nog een stukje kant, een donkerrode strik en de tekst with love (Tattered Lace) erbij.



Een Hotfoil afbeelding kan dus heel goed bijv. een ingekleurde stempel of plaatje vervangen.


Hebben jullie trouwens gezien dat we op het Craftliners blog weer een gave candy hebben waarmee je deze mooie hotfoil afdrukken kunt maken?




Ik wil mijn kaart insturen voor de volgende challenges:
Addicted to Stamps, All Sorts, Crafting from the heart, Crafty Sentiments, Creative Inspirations, Crafty Gals Corner, Ally's Angels




Dat was het weer voor vandaag. Ik ben er in het weekend weer met een kaart op het Papicolor blog en het Craftliners blog.


Groeten, Aartje







13 opmerkingen:

  1. Heel mooi Aartje een tijdje geleden heb ik volgens mij op je blog ook een kaartje voorbij zien komen wat lijkt op deze!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A super creation for our 'love is in the air' theme at Allsorts challenge this week, many thanks for joining in. B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en fris kaartje! Hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag is rood de kleur van de liefde! Mooie kaart die perfect past bij Valentijnsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Aartje en zeker voor vandaag was rood "DE" kleur...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. rood de kleur van je kaart,doet me denken aan het liedje van Marco,wie kent
    dit liedje niet.
    ga straks nog kijken wat het hotfoil inhoud. een liefde vol kaartje ,mooi gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeus card! Thanks for join us at Crafty Sentiments Designs, good luck with the prizes and hope to see you next time. Hugs! Beatriz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So pretty, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a beautiful card, it is so elegant! I love the gorgeous design and rich colours. Thank you for playing along at Creative Inspirations, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very elegant! Thank you for sharing with us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card and thanks for sharing at our 'HAVE A HEART ' challenge at Addicted to Stamps, hope to see you again next challenge..♥
    {aNNie}DT Addicted To Stamps Challenges
    🐰

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The texture of the sentiment matches the lace perfectly!Thank you for sharing with us at the Crafty Gals Corner this week!Hope you join us again soon!
    Hugs
    Kleri DT
    http://craftygalscornerchallenges.blogspot.co.uk/
    http://kefartworx.co.uk/ (My blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is such a gorgeous flower! How lucky you were to find a matching paper! The lace is the perfect finishing touch.

    Thank you for joining us at Crafty Gals Corner for our Add a Heart challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langskwam op mijn blog. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
Thanks for visiting my blog and posting a comment